4+1 tipp a diétán túl
Nagy örömmel töltött el, hogy leírhattam és sokaknak segíthettem csupán azzal, hogy közzé tettem az általam legalább 7 pilléresnek vélt rendszert az inzulinrezisztencia kézben tartása érdekében.

Nem is számítottam arra a lelkesedésre, és kedves visszajelzések áradatára, amivel elhalmoztatok. Köszönöm! Ígérem felnövök a bizalmatokhoz és számtalan praktikus dolgot készítek Nektek! 😀

Ha még Neked nincs meg az IR élet alapjai című irományom, akkor a gombra kattintva, máris letöltheted.

Jöjjön a 4+1 tipp.

1. A folyamatot tartsd szem előtt, a cél az irányt mutatja.

A cél, talán még túl messze van, és lelkesítés helyett, inkább elkeserít a távolság. A folyamatra fókuszálás segít megélni a pillanatnyi eredményeket és erősíti a magadba vetett hited. 

2. Ha fusztrált vagy, ha dühöngenél, ha el vagy keseredve.

Mielőtt feltennéd a pontot a napodra és végképp elkönyvelnéd ‘menthetetlennek’, adj egy esélyt a sport varázslatos erejének és eddz egyet. Akár otthon a youtube segítségével, vagy szaladj le az edzőterembe. Lényeg, hogy kizökkentsd magad abból a bizonyos kellemetlen lelkiállapotból. Sport közben jusson eszedbe eleget inni, utána pedig ne felejtsd el a gyors szénhidrátot!

3. Legyél ‘jó fej’ magaddal szemben!

Hányszor legyintünk mások bénázásaira, feledékenységére. Hányszor adjuk az okos tanácsot – ha fáradt vagy, pihenj! Magunkról pedig vas szigorral döntünk, mintha erre a megértő figyelemre nekünk nem lenne szükségünk. Pedig de! Légy saját magadnál az első ‘jó fejségben’!

4. MOST bármit megtehetsz. Majd nem létezik.

A halogatással csak pakolod és pakolod a zsákodba a teendőket, amik aztán egyre lejjebb húzzák a vállad, míg már nem megy a szaporán járás. Ha egyetlen dolgot fogadsz meg az egész irományomból, az az legyen, hogy elkötelezed magad a MOST csinálás mellett. Fogadd meg, hogy amikor a ‘majd’ szócska ötlik a fejedbe egy dologgal kapcsolatban – itt főként az örömforrásaidra gondolok pl: Most szervezem meg a találkozót a barátaimmal!, Most szundikálok egyet!, Most küldöm el az önéletrajzom. Most írom meg ezt a bejegyzést. –  a ‘MOST’ szóval helyettesíted és cselekvés üzemmódra kapcsolsz.  Meglátod rengeteg energiát nyersz, akár 1-2 hét leforgása alatt is!

+1. Nem fog tetszeni, amit most írok: A saját stresszünkért mi vagyunk a felelősek.

Persze a stressz lehet motiváló is. Mégis több szó esik a negatív hatásairól, hiszen ettől szeretnék megszabadulni első sorban. Ha stresszesnek érzed magad, vedd kezedbe a dolog rendezését – meditálj, sétálj, sportolj, találkozz a barátaiddal. Amikor pedig túl vagy a nehezén, akkor kellemes pillanataidban döntsd el mi lesz a megoldás számodra legközelebb és tesztelj, tesztelj, tesztelj.

Az a tervem, hogy a 7 pillért egyesével sorra veszem és nem csak az én tapasztalati oldalamról megközelítve, hanem szakértők bevonásával külön-külön készítek egy összefoglalót belőle. Ha van ötleted arra vonatkozóan, hogy kit, és milyen témával kapcsolatban kérdezzek meg, akkor töltsd fel a kérdésed ebbe az űrlapba.

Szuper, ha beírtad a kérdéseid! 🙂

…ha esetleg még nincs meg a az IR élet alapjai összefoglalóm, akkor a lenti gombra kattintva le is töltheted!

Written by Betti

Leave a Comment