Lényegében 2015 óta – néhány kreatívabb időszaktól eltekintve – a reggeliként elfogyasztott 30gr lassú szénhidrátom a natúr zabpehely vízzel, édesítővel, fahéjjal, esetleg túróval.

Mostanra meglehetősen ráuntam a dologra. Ez abban is megnyilvánul, hogy a mit eszek ma reggelire? gondolatára fordul egyet a gyomrom, és hirtelen a torkomban a telítettség érzése egészen magasra szökik. Majd a szokásos reggelit előkészítve kb 40 percig nyamnyogok a maréknyi zabpehellyel. 🙁

Ezeket a jeleket csak egy ideig lehet figyelmen kívül hagyni. Nálam most született meg az újradöntés, hogy újra nagyobb figyelmet szentelek a reggelijeim változatosságának, azaz előre összegyűjtök egy csokrra valót, olyan reggelikből, amiket egyébként szívesen eszek és IR életmód barát is.

A válogatásnál a legfontosabb szempontok,
  • hogy az inzlinrezisztencia kézbentartásának megfeleljen az adott étel (lassú ch legyen).
  • hogy gyorsan elkészüljön (max 15-20perc).
  • hogy kevés összetevőből álljon.
  • hogy lehetőleg zöldséget is tudjak enni hozzá.
  • hogy ne kelljen sokat mosogatni utána.
Erre a hétre a következő 7 reggelit gondoltam ki
  1. Tojáspástétomos, tk kenyér, paradicsommal
  2. Avokádókrémes, tk kenyér, sajttal
  3. Rántotta, tk kiflivel
  4. Kőrözött, tk kenyér, paradicsommal, uborkával
  5. Főtt virsli, tk zsömle, mustár, majonéz
  6. Padlizsánkrém, tk kenyér, paradicsommal
  7. Francia pirítós tk kenyérből, sajttal, hagymával, paradicsommal, sonkával

Bevásárló lista:

* teljes kiőrlésű kenyér/kifli/zsömle * tojás * virsli * avokádó * sajt * paradicsom * uborka * hagyma * sonka * padlizsán * fokhagyma * majonéz * mustár *

Remélem a bejegyzésem Neked is adott némi inspirációt, és már sokkal egyszerűbbnek látod a diéta betartását!

Ha van kedved írd meg a kedvenc IR barát reggelidet nekem.

Szeretettel,

Betti

 

Written by Betti

    1 hozzászólás

  1. Réka 2017-05-10 at 11:31 Válasz

    Én egy ideje a reggeli levesre kaptam rá. Teljes kiőrlésű tészta (mivel én gluténmentesen eszek, általában saját készítésű), kis zöldborsó, fehérbab, répa… (általában konzervből, 2-3 nap alatt elfogy egy kis konzervnyi) és egy pici ételízesítő (ízlés szerint házi vagy bolti :)) Lényegében annyi idő kell neki, amíg a víz felforr és a tészta átfő, nem vészes, és addig sem kell mellette állni.
    Reggel a kenyeret még nem bírom valamiért, a zabkása pedig valóban unalmassá tud válni. Én nagyon megszerettem, a zöldségek váltogatásával variálni is lehet.
    Persze lehet egyszerre több napi adagot is csinálni és elosztani, de én szeretem reggel kitalálni, hogy ma mi legyen 🙂

Leave a Comment